• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad sysslar Rysslands postverk med?

m54b30

Breitling
Alltså, hur svårt kan det vara att se till att ett paket hamnar på ett plan från Moskva till Stockholm?
Fler som har den här erfarenheten? På Watchuseek har ämnet diskuterats ingående.
Skärmklipp.JPG
 

Paneraiman82

Cartier
2-Faktor
Inte för att vara sådan men hade aldrig köpt från Ryssland, där varnas man från alla att handla. Många som aldrig får någon klocka när dem betalat.... Men hoppas då klart att inte så är fallet denna gång!
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Händer det någonsin att man inte har problem med frakten? Så jävla tråkigt att det alltid krånglar.
 

Goose

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Har beställt flera klockor genom åren från Ryssland och (peppar, peppar) alltid fått hem dem. Men det tar tid. Ibland har de studsat runt i Ryssland i nästan en månads tid innan de kommit fram till Sverige. Långsamma men ändå bättre än amerikanska USPS som faktiskt lyckats "slarva bort" paket för mig. Ryska posten har däremot alltid levererat, om än så sent så att man ibland hunnit glömma bort vad man beställt.
 

JayLar

Rolex
2-Faktor
Jag hade aldrig vågat beställa något från Ryssland. Blev imponerad att deras post hade en trackingfunktion.
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Hade heller aldrig beställt något från Ryssland.. Ryska säljare spammar sönder Chrono24 också.
 

Goose

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Man behöver inte vara rädd att beställa från Ryssland så länge man beställer från en vettig säljare och är beredd att vänta. Det är min erfarenhet.
 
Topp