• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad tog du tiden på senast?

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
tade2e2y.jpg


Jag har aldrig timat ett dyk, men däremot allt från tvätttid, till pasta.

Vad timade du senast?
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Jag timade senast pastan. Sen att jag ändå glömde av tiden hör inte hit. :)
 

Aron

Omega
Senaste var söndagspromenaden i Söndags, var hemmifrån ganska länge, men "råkade" ju gå förbi urmakaren så man blev stående där och dreglade en god stund så jag promenerade inte så värst många minuter...
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Senaste gången jag lagade mat, dvs i lördags, då var det ett gäng boil in bag-bags som kokades och sedan slängs in i kylen för att förtäras dag för dag ;) :mrgreen:
 

RosaCasio

Cartier
Promenaden imorse från bussen till jobbet, jämfört med att byta till buss som stannar mycket närmre men med väntetid vid bytet sparade jag in ca 32 sekunder och fick en morgonpromenad på ca 18minuter.
 

axa

Omega
Är jag på utbildning/tjänsteresa så händer det att jag markerar tiden med vridringen för in och utstämpling.
 

Aron

Omega
Har egentligen inte tagit tiden på nåt speciellt idag, men har precis ställt in alarmtid när jag ska upp imorn på min nyinköpta Seiko bell-matic så den får sitta på armen under natten. Hoppas att jag vaknar av den bara. Vore ku otroligt kul att vakna av det istället för iphonen.
 

Josef B

Bestraffaren
Tog tid på pizzabudet, från beställningen på nätet till att få den till dörren, 42 minuter 25 sekunder!
 

Ricrob

Patek
2-Faktor
Nyss! Var och kilade på ett nytt dagis som dottern fått plats på och tog tiden med den nya kronografen hur lång tid det tog att knalla hem. 9 min och 15 sek i normal takt tog det.. Det funkar!
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Tog senast tid på övertiden på matchen Newcastle - Club Brügge i Europa League
 

Bilagor

  • Photo 2012-10-25 21 18 29.jpg
    Photo 2012-10-25 21 18 29.jpg
    371.7 KB · Visningar: 599

ZQT

The Banker
2-Faktor
Gårdagens carbonara á la Joberman men med min egen touch att slänga i kyckling och broccoli!
 

Bilagor

  • Photo 2012-10-29 18 42 41.jpg
    Photo 2012-10-29 18 42 41.jpg
    427.8 KB · Visningar: 252

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Jag gillar inte stång, balansen blir tyvärr lite lidande. Jag nöjer mig med höga sumo på 40 kg, vill jag ha tyngre kör jag vanliga axelrodd i mindre explosivt tempo.
 
Topp