Arcticreef
Silver
Blir det mer än fem sekunder åt nåt håll så blir jag vansinnig. Är det bara jag som är så neurotisk eller finns det de som är värre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du haft många vintage klockor?Blir det mer än fem sekunder åt nåt håll så blir jag vansinnig. Är det bara jag som är så neurotisk eller finns det de som är värre?
Beror helt på urverket skulle jag säga.Blir det mer än fem sekunder åt nåt håll så blir jag vansinnig. Är det bara jag som är så neurotisk eller finns det de som är värre?
Några sekunder under hur lång tid? Ska jag bara säga 0 för att vara värst?Blir det mer än fem sekunder åt nåt håll så blir jag vansinnig. Är det bara jag som är så neurotisk eller finns det de som är värre?
Nope. Min favorit är dock 50 år gammal. Omega Marine Chronometer...Har du haft många vintage klockor?
Om det faktum att dom sackar bidragit till flipp kunde ju en ruckning för några hunkor varit ett bra alternativ!Stör mig mer än jag borde men blivit bättre. Går det inom spec och på plus så är jag glad och nöjd, faktiskt gör alla mina moderna ur detta. Jag har problem med det som sackar även om det är inom COSC. När jag tänker efter så har dom ur som sackat nog försvunnit lite fortare än dom skulle gjort om dom hade legat på plus. -1 har jag inga problem med men en som gick -4 blev rätt kortvarig. Inte enda anledningen men nog bidrog det. Få tillfällen men ibland kör jag igång en vintage Enicar som inte riktigt funkar att ha en hel vecka. Men här har jag inte alls dom kraven och tänker inte göra mig av med den.
Får nog erkänna att man kanske inte tänker helt rationellt här. Men den hade åkt ändå, var inte den avgörande orsaken.Om det faktum att dom sackar bidragit till flipp kunde ju en ruckning för några hunkor varit ett bra alternativ!![]()