• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad tror ni...

calzone

Vacheron
Min dotter kommer tycka om den här ?, 4år tror lädret e för stort för henne ngn som har ett 18mm Nato helst rosa eller lila kanske ngn som har tips på vart det kan inhandlas ?
uze8ubu9.jpg
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Jag är helt övertygad om att hon kommer älska sin pappa oavsett storlek på lädret:) fyller hon år idag? isf grattis:)
 

calzone

Vacheron
Jag är helt övertygad om att hon kommer älska sin pappa oavsett storlek på lädret:) fyller hon år idag? isf grattis:)

Haha nej hon fyllde i augusti men har väntat drygt 1 och en halv månad på denna måste hänt ngt på vägen mellan Schweiz "HOST" China ska bli kul att se hennes reaktion när hon kommer hem ifrån dagis hon är helt såld på my little pony för tillfället :p
 

frere

Audemars
2-Faktor
Sannolik succé, förutsatt att hon inte har tittat på för många klockor tillsammans med dig. Vi har fyraårsfirande på onsdag och min son vill ha en speedmaster moon to mars aka "rymdraketklockan med planeter på"...
 

calzone

Vacheron
Sannolik succé, förutsatt att hon inte har tittat på för många klockor tillsammans med dig. Vi har fyraårsfirande på onsdag och min son vill ha en speedmaster moon to mars aka "rymdraketklockan med planeter på"...

haha du får räkna med endel dings på klockan då :p, kul att han har bra smak iaf :)
 
Topp