• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad tror ni?!?

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Funderar på att köpa ett svart nato till min certina ds action diver, men jag hittar inga bilder alls på detta på nätet? Finns det någon som har provat eller har några åsikter?

uty6umyz.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tack yonsson! Det svarta ser ju rätt sjysst ut, eller vad tycker du?:)
Absolut. Svart nato är aldrig fel. Det kostar ju bara en hundring, så det är ju bara att testa. Svårt att hitta skönare band dessutom. Ombyte förnöjer och allt det där. Bara att köra! Själv föredrar jag dock gummi nu för tiden även om jag körde nästan uteslutande på nato förra året.
Edit: Han har ju för övrigt satt på natot åt fel håll. :rolleyes:
 

PIC

Cartier
2-Faktor
Jag gillar natoband men föredrar nog något med lite mer färg än plain svart.

Det är lite som att ha en svart kavaj på sig ;)
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Absolut. Svart nato är aldrig fel. Det kostar ju bara en hundring, så det är ju bara att testa. Svårt att hitta skönare band dessutom. Ombyte förnöjer och allt det där. Bara att köra! Själv föredrar jag dock gummi nu för tiden även om jag körde nästan uteslutande på nato förra året.
Edit: Han har ju för övrigt satt på natot åt fel håll. :rolleyes:

Saken med mig och nato brukar vara att jag tycker det är skitsnyggt på bilder men när jag väl testar själv brukar det åka av efter en dag hehe! Vad kör du för gummi? Iso?:)
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Jag vet spencer!!!! men jag är kluven om jag ska köra på nato eller ett isofrane;) jag hade ett på gång av en kille men den affären sket sig tydligen då han troligen sålt det till någon annan! Så nu velar jag fram och tillbaka, iso eller nato!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Saken med mig och nato brukar vara att jag tycker det är skitsnyggt på bilder men när jag väl testar själv brukar det åka av efter en dag hehe! Vad kör du för gummi? Iso?:)

Kör med timefactors retro rubber. Silicon= lite flex. Ser ut som ett isofrane, men kostar bara en femtedel.
DSC_0033PS.jpg


Edit: Köp både och. Totalt 350kr. En struntsumma för att få lite ombyte.
 
C

Crowolf

Guest
Och fan va snygg Certinan är. Extremt mycket klocka för pengarna. Hur känns den nu när du haft den ett tag?

Poppe
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Kör med timefactors retro rubber. Silicon= lite flex. Ser ut som ett isofrane, men kostar bara en femtedel.
DSC_0033PS.jpg


Edit: Köp både och. Totalt 350kr. En struntsumma för att få lite ombyte.

Jag köpte ett i 22mm och ett i 20mm efter Yonssons tips. Riktigt sköna!
 
Topp