Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag föredrar Seiko eller tissot just nu.Tack för svaret. Jag tycker den är snygg/ har sett bara på foto och den vill jag ha till vardagligt bruk. Jag undrar bara är den värt de pengar eller det finns i sama kategori som är mer "värd"?
I den priskategorin tror jag de flesta är överens om att Seiko är bäst. Du får mycket för pengarna. Komplettera med ett schysst läder så har du nästan två klockor i en.Tack för svaret. Jag tycker den är snygg/ har sett bara på foto och den vill jag ha till vardagligt bruk. Jag undrar bara är den värt de pengar eller det finns i sama kategori som är mer "värd"?
Antingen kan man säga att ingen klocka är "värd pengarna" eller så kryper man till korset och inser att man är rökt, och att alla klockor är värda vad man är beredd att betala... Du ska aldrig köpa något du själv inte tycker du har råd med eller fastna vid om någon annan inte tycker den är prisvärd. Det uppenbara här är väl att du fastnat för utseendet, vill ha en automat, och tycker Seiko verkar vara en bra tillverkare?Tack för svaret. Jag tycker den är snygg/ har sett bara på foto och den vill jag ha till vardagligt bruk. Jag undrar bara är den värt de pengar eller det finns i sama kategori som är mer "värd"?
Tycker den är mkt bättre, datumvisning är för mig snyggaste än dag/datum. Sarb033 är väldigt bra, borde gå finna i fint skick för ~2.5k. Bör passa i de flesta sammanhang och är väll 100m WR så tål vatten. Bra verk medJag funderar även på Seiko sarb033?
Har du runt 3 000 kronor att använda dig av så är Seiko uteslutande det bästa alternativet, rent ut sagt oslagbart i det segmentet. Seiko srpb71j1 och Sarb033 skiljer sig ju egentligen inte så mycket design-mässigt.Eller begagnat. Någonstans?
En SRPB41J1 eller likande med texturerad tavla kanske passar just det bättre? Just den ligger dock lite över din tilltänkta budget.Tack för tipsen. Jag kollade just nu på den men jag är ute efter någonting som är synligt men ändå osynligt. Om jag utryckte mig rätt.
Sök på klockmagasinetTack, tack. Är det någon hemsida där jag kan leta efter?
Tack för tipset.I den priskategorin tror jag de flesta är överens om att Seiko är bäst. Du får mycket för pengarna. Komplettera med ett schysst läder så har du nästan två klockor i en.