• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad tycker ni om skicket - GMT

Snacklock

Omega
Är på jakt efter en keramisk GMT och har fått möjligheten att köpa denna för ca 50k. Tycker dock den ser lite repig ut på boetten kl 7. Svårt att avgöra enligt bilderna. Vad säger ni?:pompus::pompus:
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    127.4 KB · Visningar: 39

ZQT

The Banker
2-Faktor
Vetifan hur mycket detta tillför, men jag hade krävt bättre bilder innan jag svishade över 50 lök.

Min första rolex köpte jag baserat på fyra korniga bilder från en italienare som kunde lika mycket engelska som jag kan italienska, dvs typ hej och hejdå. Kom fram och allt var bra men sjukt jobbig väntan hehe
 

Rookien

Panerai
ser ut som personen öppnat öl med hjälp av bezelen!
Som sagts innan, köp på KS istället så slipper du oroa dig...
 

_robban

Cartier
2-Faktor
Jag tycker 5'an på de bilder du fått till dig ser lite fel ut, ska väll vara en liten spetts högst upp vänster kant på själva taket av femman eller? Nä säger som många andra här redan sagt - köp den som finns här på forumet.
 
Topp