• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad tycks om Glycine?

SVENUR

Omega
2-Faktor
Glycine Airman - A little help?
Nybörjare som är på jakt efter en svart Glycine Airman Base 22 och har hittat det här:
https://www.chrono24.se/glycine/airman-base-22--42mm-2011-388766--3371--id6294651.htm
Vad säger mer luttrade köpare om dealen?
Kan tillägga att jag gillar armbandet och inte har så mycket emot klockans lite slitna yttre.
Tacksam för hjälp (och hoppas att det här är ett bra ställe att posta, annars är jag tacksam för konstruktiv feedback)!
 
Har haft och har ett gäng. Gillar dem som tusan, även om jag inte är helt förtjust i deras senaste alster. Bra kvalitet för pengen och intressant historia med sina Airmans (klassiker IMO)...

Nuvarande innehav:
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


Åh fyfan, den var skit ful den andra haha
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Glycine Airman - A little help?
Nybörjare som är på jakt efter en svart Glycine Airman Base 22 och har hittat det här:
https://www.chrono24.se/glycine/airman-base-22--42mm-2011-388766--3371--id6294651.htm
Vad säger mer luttrade köpare om dealen?
Kan tillägga att jag gillar armbandet och inte har så mycket emot klockans lite slitna yttre.
Tacksam för hjälp (och hoppas att det här är ett bra ställe att posta, annars är jag tacksam för konstruktiv feedback)!
Om du är okej med att skicket inte är topp så är det väl bara att köpa. För 6k får du ändå mycket klocka för pengarna.
Jag har haft en base22 och det är en riktigt trevlig klocka.
 

Magnusc

Omega
2-Faktor
Läste tråden och insåg att det var länge sedan jag bar min Airman 2000. Har burgundy tavlan som skall vara väldigt ovanlig, gör sig fint i solen - får ta något solkort sedan:) Får se om den kommer att nyttjas eller om den får lämna till fördel för någon äldre vintagekronograf.
IMG_4772.JPG
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Läste tråden och insåg att det var länge sedan jag bar min Airman 2000. Har burgundy tavlan som skall vara väldigt ovanlig, gör sig fint i solen - får ta något solkort sedan:) Får se om den kommer att nyttjas eller om den får lämna till fördel för någon äldre vintagekronograf.
IMG_4772.JPG

Riktigt fin!
 
Topp