• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bubban

Nic

Rolex
2-Faktor
Sålt en Yacht-Master till denna trevliga klockkonnässör. Otroligt smidig affär som jag gärna gör om, kan varmt rekommenderas till alla. :)
 
Senast ändrad:

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Sålt till @Bubban som helt klart är
96108B2B-150B-42C9-82DF-88032D2E061B.jpeg
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
@Bubban

Sålde precis en klocka till Bubban. En mycket trevlig upplevelse. Superenkel att ha och göra med och 100 % seriös. Betyget blir en stjärna i platina. :)
 

Jofaaa

Cartier
Andra gången jag gör affär med @Bubban, denna gång på distans. Sålde en Breitling Superocean II till henne. Lika trevligt och smidigt som förra gången vi gjorde affär. Kan fortfarande starkt rekommendera att göra affärer med henne. :) 100% GG!
 

SalarMousa

Breitling
2-Faktor
Köpte en Tudor Black Bay blå av henne. Kan tänka mig köpa 100 klockor till av henne allt stämde till 100%.
Absolut Rekommenderas
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en Sub till @Bubban
Smidig affär - snabba puckar och lika snabba pengar. Rekommenderas starkt och jag gör gärna affärer med henne igen!
100% GG!
 

Stiffec

Breitling
Fick leverans av klocklåda idag som jag köpte av @Bubban. Välemballerat, leverans i rätt tid och av kvalitet som hon lovade.
100% proffsigt, rekommenderar verkligen att göra affärer med Bubban
 
Topp