• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad väger din Klocka och Du just nu? - tråden (BCF)

P

Philippe Stern

Guest
Upp med klockan och kroppen på vågen. Din första bild blir din referens. Nästa bild du lägger upp måste refereras till din första bild avseende vikt, t ex: -3kg.

Jag startar med min nätta klocka och kropp. Gjorde precis läkarundersökning. Alla värden var perfekta. Endast BMI som låg utanför normalvärde. Jag var lite för kort tydligen. Kör igång min kamp att lämna 100 kg-klubben nu.

Jag kommer att skänka 25 kr per kg jag minskar till Barncancerfonden. Alternativt 250 kr per kg jag ökar. Invägning och reglering av min skuld om 6 månader från dagens datum.
IMG_20151225_075601.jpg
 
Senast redigerad av en moderator:

N.Bathes

Cartier
Upp med klockan och kroppen på vågen. Din första bild blir din referens. Nästa bild du lägger upp måste refereras till din första bild avseende vikt, t ex: -3kg.

Jag startar med min nätta klocka och kropp. Gjorde precis läkarundersökning. Alla värden var perfekta. Endast BMI som låg utanför normalvärde. Jag var lite för kort tydligen. Kör igång min kamp att lämna 100 kg-klubben nu.

Jag kommer att skänka 25 kr per kg jag minskar till Barncancerfonden. Alternativt 250 kr per kg jag ökar. Invägning och reglering av skuld om 6 månader från dagens datum. Vågar du vara med?
IMG_20151225_075601.jpg
Jag återkommer med bild strax
Ska bara få hjälp upp från soffan...
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Upp med klockan och kroppen på vågen. Din första bild blir din referens. Nästa bild du lägger upp måste refereras till din första bild avseende vikt, t ex: -3kg.

Jag startar med min nätta klocka och kropp. Gjorde precis läkarundersökning. Alla värden var perfekta. Endast BMI som låg utanför normalvärde. Jag var lite för kort tydligen. Kör igång min kamp att lämna 100 kg-klubben nu.

Jag kommer att skänka 25 kr per kg jag minskar till Barncancerfonden. Alternativt 250 kr per kg jag ökar. Invägning och reglering av min skuld om 6 månader från dagens datum.
IMG_20151225_075601.jpg
På 6 månader kommer du vara mer vältränad än Fantomen :)
 
P

Philippe Stern

Guest
Då har du fel källor ;) lycka till hur som helst, vill du ha tips så kan jag hjälpa till :)
Tack. Har hjälp av lite kampsportare redan. Körde i våras tio pass i veckan under sex veckor. Tappade 15 kg. Nu bara 3 pass i veckan i höst. För mycket mat och representation. Kilona smyger sig på igen. Nej, nu blir det mycket träning och mindre mat. Brukar funka.
 
Topp