Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Zed skrev:Sub LV: 135g
TT Sub C: 175g
Spencer66 skrev:Zed skrev:Sub LV: 135g
TT Sub C: 175g
pics or it didn´t happen :geek:
Ricrob skrev:Har inte vägt 16613 än, men har ett par bilder på tunga ex.. Observera att Orisen är gjord i titan! :shock: Vägde även stålbrorsan dvs TT1 Small second 47 mm och den vägde 250g men hittar inte bilden nu..
Gavve skrev:Ricrob skrev:Har inte vägt 16613 än, men har ett par bilder på tunga EX.. Observera att Orisen är gjord i titan! :shock: Vägde även stålbrorsan dvs TT1 Small second 47 mm och den vägde 250g men hittar inte bilden nu..
Vilken är DIN?
Ricrob skrev:Gavve skrev:Ricrob skrev:Har inte vägt 16613 än, men har ett par bilder på tunga EX.. Observera att Orisen är gjord i titan! :shock: Vägde även stålbrorsan dvs TT1 Small second 47 mm och den vägde 250g men hittar inte bilden nu..
Vilken är DIN?
En liten hint.. Ex= före detta = har inte kvar men har haft! Gäller båda.
Gavve skrev:Ricrob skrev:Gavve skrev:Ricrob skrev:Har inte vägt 16613 än, men har ett par bilder på tunga EX.. Observera att Orisen är gjord i titan! :shock: Vägde även stålbrorsan dvs TT1 Small second 47 mm och den vägde 250g men hittar inte bilden nu..
Vilken är DIN?
En liten hint.. Ex= före detta = har inte kvar men har haft! Gäller båda.
Hehe jo kände för att påpeka det bara... dock trodde jag på ex = exemplar faktiskt
Målarn skrev:Tung är den :mrgreen:
Spencer66 skrev:
Hahaha! Jag letade efter en tumme i ngt hörn.. U wish Målarn!Ekmikael skrev:Spencer66 skrev:
Ja färghinken som står på vågen syns inte i bilden?
Ricrob skrev:Hahaha! Jag letade efter en tumme i ngt hörn.. U wish Målarn!Ekmikael skrev:Spencer66 skrev:
Målarn skrev:Ricrob skrev:Hahaha! Jag letade efter en tumme i ngt hörn.. U wish Målarn!Ekmikael skrev:Spencer66 skrev:
Kolla avbildningen på vågen !!!
Då ser du en gammal Nokia 6700 Chrome.. hahahah jag verkligen Försökte :mrgreen: