• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad va det för fel på min köp å sälj annons gällande Iwc helguld 18k , cal 89???

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har du testat att PMa ngn av våra admins? Vi andra har nog ingen koll på varför man valt att ta bort den. Följde du de regler som finns på Köp&Sälj?
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Om jag inte minns helt fel nu så saknades det en massa information. Retur bland annat?
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Jag tycker att det är riktigt, riktigt pinsamt att du har skrivit 1 844 inlägg men ändå inte bemödat dig att läsa riktlinjerna för att använda den kostnadsfria försäljningsplattformen här på forumet...
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag tycker att det är riktigt, riktigt pinsamt att du har skrivit 1 844 inlägg men ändå inte bemödat dig att läsa riktlinjerna för att använda den kostnadsfria försäljningsplattformen här på forumet...

Damn trodde att jag hade identiska annonser på Longines klockan och Iwc gällande riktlinjer , det va därför jag undra varför en åkte bort.

My bad !
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Men MacRulez4ever den stora frågan är ifall det var du som snappade upp en tg195 på Blocket för 6.5´igår? Såna fall är du lovad gängspö :blackeye:
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Jag tycker att det är riktigt, riktigt pinsamt att du har skrivit 1 844 inlägg men ändå inte bemödat dig att läsa riktlinjerna för att använda den kostnadsfria försäljningsplattformen här på forumet...


Bra rutet!

r7JKY9P.gif
 
Topp