• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad vet vi om Christopher O'Neill?

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Jag hörde att han gifte sig med Madde igår och är en amerikansk britt typ. Självklart med ytterst dålig smak för dinkor då det var ena riktiga dussin dinkor på bilderna.
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Men han är miljonär, är inte Rolex för nyrika ? Oj My bad, folk med nya pengar och sisådär smak
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Efter att ha googlat lite så är jag 99% säker på att han bar en Rolex Daytona Paul Newman på läder, (är dålig på ref)

Från bröllopet
FtlBGuq.jpg

7Hiz36U.jpg

PAT0CYi.jpg


Andra tillfällen med samma klocka
aNDYVeE.jpg

pZt8RM8.jpg

JvrV6Y7.jpg



Hädan efter vill jag bli kallad Detektiv Vintage92 ;)
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Vintage92 Det är fan skandal att de inte använder svenska designers. Representerar man Sverige och får betalt för det så ska man ta mig fan gå omkring i ACNE eller något annat svenskt märke och köra Volvo. Finns ju massvis med bra designers i Sverige.
Jag håller med dig! Det var faktiskt väldigt många som blev besvikna för att hon inte valde svenska designers.
 

paradis

Audemars
Vad vi vet ? Jo att han dricker som ett svin. Det finns mycket att läsa om honom, "Chris lämnade frugan hemma för att unna sig en helkväll på stan. Trots att det var deras bröllopsdag " Nej, gillar honom inte alls..............
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Fast nu stod det ju inte att en vitguldare kostar 35'. De gissade, förvisso fel, att det var en i stål.
Kasta inte skit på Svensk Damtidning nu Martin! :)

J

Det var dåligt gissat iallafall... Sub med blå tavla+bezel finns ju bara i vitguld...Sen kostar en vanlig stål SubC inte 35' precis heller... :)
 
  • Like
Reactions: par

Jens

Greedo
Det var dåligt gissat iallafall... Sub med blå tavla+bezel finns ju bara i vitguld...Sen kostar en vanlig stål SubC inte 35' precis heller... :)
Du har höga tankar om tidningen du.
Själv begär jag inte att de ska veta vilken tavla som den ska ha för att vara den varianten.
Vad jag menade var att deras gissning inte var helt uppåt väggarna om de nu trodde att det var en vanlig stål sub.
Mitt tidigare inlägg var ett skämt riktat till Martin, borde ha förstått att det skulle starta nåt sånt här.
Vi lägger ner det här nu och inväntar nästa nummer ist.

J
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Du har höga tankar om tidningen du.
Själv begär jag inte att de ska veta vilken tavla som den ska ha för att vara den varianten.
Vad jag menade var att deras gissning inte var helt uppåt väggarna om de nu trodde att det var en vanlig stål sub.
Mitt tidigare inlägg var ett skämt riktat till Martin, borde ha förstått att det skulle starta nåt sånt här.
Vi lägger ner det här nu och inväntar nästa nummer ist.

J

Det är uppfattat :)
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Kul att han gillar klockor, i övrigt verkar han ganska obekväm med den situation han sitter i :)
 
Topp