• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vafaan! Arlanda idag igen??!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Klocksituationen är god, mycket god. Hittade en stor gata med alla och jag menar ALLA klockor.. Tror jag i alla fall. Inte ngn tid att stanna och kika idag men det blir fler tillfällen.
Denna klocka fotade jag i alla fall:)
image.jpg

Skål på er..
image.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Var där i helgen, lovely. Dock feltänkte jag hos antikhandlaren på Tomasska c4 och köpte inte en specialar-PRIM som han hade på säljuppdrag åt en kund. 3800 låssas-kronor var den lätt värd, trots att den knappast skulle få någon handledstid. Han hade ett par std-PRIM-dykare för 900 också, en sån vorde jag ha köpt bara för att. Till på köpet hejade frun på...

Var även in till en surgubbe på en bakgata längs shoppingstråket som hade riktigt fina klockor, mest "fin-vintage", men även fina priser...
Mer detaljer tack.. Var hittade du dessa butiker? Hittar bara nytt!
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Den första butiken ligger som sagt på Tomasska c4. Ligger på "slottssidan", nära ett av torgen. Syns på karta eller gps. De har mest glas, men några ur.

Den andra ligger i en gränd som heter typ Mikulanska och var en liten skitbutik, men med bra kvalitet. På "inte-slottsidan", om man går frå "Powder Tower"-torget på Na Prikope, över storgatan Vaclave Namesti, på Narodni (där de säljer nya PRIM, med kinesverk och Miyota fast de säger att de är inhemska, in i gränden Mikulanska. Det är en ganska liten butik, men de har en hel del i fönstret, så du ser den nog.

Jag delar gärna med mig av så'n här info, fast jag vet att många är lite hemliga av sig. Nästa gång vill jag ha hjälp...
 

k0nkas

Audemars
2-Faktor
Hade gärna bytt plats med dig, här är det 2 grader, blåst och regn i luften...
 
Topp