Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så denna Autavia 2446C kan inte på något sätt vara vad säljaren säger är ett "Caliber 92" (antar det översätts till Valjoux 92) ?
Kan även vara typo från säljarens spec såklart.
Håller med, trycket ser inte riktigt bra ut...Får en dålig känsla av det där exet. Vet egentligen för lite för att uttala mig, men något känns inte rätt. Kan det vara index/siffrorna på subdialsen som inte känns hundra? Relumad dessutom?? Bättre bilder behövs för att se skicket, men hur är den polerad?
Nåja, om det är uppåt 30k så hoppa den.
He he, var det den du köpte av Koltrasten?Vilket jäkla risigt exemplar, stackars den som sitter med svarte petter idag...
Va? Det har jag aldrig lagt märke till.Val.23 och 72 (samesame) har de karakteristiskt assymetriska tryckknapparna, nedre sitter längre ifrån kronan, kan vara bra att veta om säljaren inte kan o vill öppna, o inte vet ett skit...
Va? Det har jag aldrig lagt märke till.
Grym gallet. Köpte en val 72 till idag btw, bra att ha. Tyvärr av modernare snitt.
Grym gallet. Köpte en val 72 till idag btw, bra att ha. Tyvärr av modernare snitt.
Förstod/hoppades det, annars hade du skrutit om den...Grattis!!! (galleten är inte min tyvärr...) ...hurdå modernare? när gjordes de sista, mitten av 70?