• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

'Vanligt' folk diskuterar Rolex LOL....

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Re: Vanligt folk diskuterar Rolex LOL....

Ser ut som att jag behöver rycka in och lägga in ett inlägg om Seiko Marinemaster SBDX001 :lol:
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Hehe jag funderar seriöst på att trolla tråden med lite MM300 inlägg... fortsättning följer... ;)
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Andrew skrev:
80talisten skrev:
Hehe jag funderar seriöst på att trolla tråden med lite MM300 inlägg... fortsättning följer... ;)
Snälla, gör inte det. Tråden är 7 år gammal.
Nej jag bara skojade... :) jag orkar inte ens bry mig om FB längre.. har nog inte ens varit inloggad där på ett halv år säkert... Nivån på klockforumdelen är sanslöst låg på FB...
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Flashback's Finest :)

"Samma sak med t.ex Loui Vuitton, jag köpte en handväska till min syrra när jag var i Thailand, men denna var knappast sämre än orginalet. Kvaliten kan nästan jämföras med orginalet, som kanske går på ca 5 000 kr, men kopian kostade 200 kr."

Tänk vilken bra affär :)
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
80talisten skrev:
Nivån på klockforumdelen är sanslöst låg på FB...

Det är bara riktiga knäppisar som hänger där. Kändisskvaller däremot, där hänger FB:s samlade intelligentia :)

Allvarligt talat så brukar de flesta trådar urarta nu för tiden pga alla hjärndöda rasister och Sverigedemokrater som ska diskutera invandring i tid och otid.
 

paradis

Audemars
Helt otroligt,vad folk säger,tänker..LOL,ock jämförelse med fake...Någon här som är bra på att skriva/förklara borde ge dom en läxa i Klock kunskap.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
JoberMan skrev:
80talisten skrev:
Nivån på klockforumdelen är sanslöst låg på FB...

Det är bara riktiga knäppisar som hänger där. Kändisskvaller däremot, där hänger FB:s samlade intelligentia :)

Allvarligt talat så brukar de flesta trådar urarta nu för tiden pga alla hjärndöda rasister och Sverigedemokrater som ska diskutera invandring i tid och otid.
Sant! Tur för oss klocknördar att KS kom... Internets bästa händelse på väldigt länge... :)
 
yonsson skrev:
Frågan jag ställer mig själv är: Varför är ni på flashback?

Nu fick jag den tråden av en polare och tyckte det var kul att posta den här, själv har jag aldrig postat något på FB men efter att ha kollat runt lite i klocksektionen så såg jag några 'bekanta' nick....

Även om tråden är gammal och klientelet på FB är ytterst tveksamt så tyckte jag det var roligt ändå, många har nog den bilden av Rolex, handgjort, livstidgaranti osv....
 

zoom

Breitling
Hej hopp!
Har länge funderat å att registrera mig men aldrig fått tummen ur s.a.s.
Lång time "Lurker", sen (ks)tidernas begynnelse faktiskt. Gillar s.k. "möggel" och allt som får mig att känna mig lika tuff som McQueen http://static.squarespace.com/static/4f ... 7031/1000w

Kunde inte hålla mig när jag såg tråden om Fb, där jag även tittat in någon gång.
Klock-diskussionerna där lämnar mycket att önska en har en gång i tiden hållit någon form av kvalité.
Tänker då främst på legendaren Xallo som radade upp Pateker och APs på löpande band, som hittade Subbar på vinden och skulle PVDa sin JLC, mest för att han hade två likadana. Någon här måste ju känna honom IRL!
 
Topp