• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Var är du och din klocka just nu? Klocksnacks eviga resereportage

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Vore det inte kul att kunna se var alla klocksnackare befinner sig i världen? Bild på din klocka i en bildbeskrivande omgivning blir som ett evigt resereportage för klocknördar. Kanon tycker jag.

Detta är inte ännu en "vad gör du och din klocka just nu tråd", poängen är att kunna se omgivningen. En bild på din klocka i din lägenhet räcker inte. Bild på omgivningen är ett måste :)

Trådstart ok med @daviden (och har absolut inget med att göra att jag och min rosépanerai just nu dricker sprattel på en strand i norra Italien). :)

image.jpg


Sestri Levante. Strax söder om Genua/Genova. Italiens nordvästra hörn.

Kör på nu. Var är ni?
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Inbrottstjuvarnas favorittråd...
Om ngn läser denna tråd och åker till Italien för att stjäla min Panerai tycker jag att de nästan är värda att ta den.
Finns även en AP ROO, några subar, 20 dam TT DJ och isad Corum burna av hotellgästerna. Blir som en liten bonus när de tar min panna.

Alla mina andra klockor är såklart i mitt bankfack, men förstår din poäng.

Jag som bara ville se bilder världen över :(
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Är inte meningen med tråden att posta bilder på sina in- och utrikesresor med mer fokus på bakgrunden än klockan.
Tanken är väl att det är viktigare med bakgrunden än klockan?
Ta en bild på enbart klockan och skriva hemma fyller väl ingen funktion i tråden..
 
Topp