• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Var beställa skx013

Freddas

Omega
Hej alla glada!
Jag beställde en Seiko skx013 från watchhubs.com igår! Idag fick ja mail att klockan var repig så dom kunde inte skicka den! De var väl den sista dom hade!

Är de någon som har tips på någon annan bra sida att beställa denna klocka från?
 

JesperO

Rolex
vet inte om de har i lager men pröva med:
creationwatches.com
även chronograph.com (länge sedan jag handlade därifrån dock)
 

Freddas

Omega
vet inte om de har i lager men pröva med:
creationwatches.com
även chronograph.com (länge sedan jag handlade därifrån dock)

Creationwatches verkade inte ha skx013 bara skx007 tror jag! Chronograhp har dom även nya grejjer, fick för mig att de bara var beg där?

Någon som har nå andra vra sidor på lager?
 

benganb

Omega
Ja den verkar inte alls lätt att få tag på! Men monsterwatches verkar ju ha den i lager!
Vore kul att höra om någon har handlat av dem!?

Har handlat av rob på monsterwatches, en sann entusiast! Fick efter ett par månader problem med min Monster. Rob fixa på garantin utan minsta strul.

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2
 

Freddas

Omega
Har handlat av rob på monsterwatches, en sann entusiast! Fick efter ett par månader problem med min Monster. Rob fixa på garantin utan minsta strul.

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2

Sedär, kanske skulle ha beställt av honom då!!
Blev att handla av nån på ebay, några hundra dyrare tyvärr men suget blev för stort=)

Nu gäller de bara att hitta ett läckert armband till den!
 

Freddas

Omega
Har handlat av rob på monsterwatches, en sann entusiast! Fick efter ett par månader problem med min Monster. Rob fixa på garantin utan minsta strul.

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2


Fick mail av han på ebay nu att klockan va slut=(
Nu är de andra försöket som misslyckas!!

Men du har goda erfarenheter av monsterwatches? Kanske får bli ett mail till dom då! Var de lång leveranstid?
 

Freddas

Omega
Fick mail av han på ebay nu att klockan va slut=(
Nu är de andra försöket som misslyckas!!

Men du har goda erfarenheter av monsterwatches? Kanske får bli ett mail till dom då! Var de lång leveranstid?

skickade ett mail till rob, får se om han svarar.

Hittade en sida i singapore, skywatches.com.sg.
Är det någon som känner till denna sida?
Dom skeppar till Sverige och verkar ha skx013 på lager.
 

benganb

Omega
Har han klockan hemma går det hyfsat fort. Vad jag kommer ihpg så använde han inte snabbaste/dyraste raketposten utan det tog några dagar. Fördelen är att det är från Holland/Eu, kändes tryggt. Killen bakom siten Rob, verkar driva verksamheten på "fritiden" så kontakten är inte alltid blixtsnabb.
Kolla med Rob vilka armband han har hemma. Det brukar finnas fler än de som listas på siten.
 

Freddas

Omega
Fick svar av rob och frågade hur man skulle gå till väga med betalning och så!
Efter lite mail konversation så stoppade jag in pengarna på hans paypal konto och lade in en beställning på klockan!
Sen har jag inte hört ett ljud=(
Får se hur de här slutar!!
 

benganb

Omega
Det kan ta en en stund för pengarna att gå genom det internationella banksystemet. håller tummarna för ett gott slut.
 

Freddas

Omega
Det kan ta en en stund för pengarna att gå genom det internationella banksystemet. håller tummarna för ett gott slut.


De gick bra! klockan kom! Men ja blev inte riktigt nöjd, de va som alla sa den kändes för liten=( så nu har jag beställt en skx007 som borde komma idag! Nu sitter jag med en av varje! Får försöka sälja skx013...
 

Freddas

Omega
Jag kanske är intresserad av skx013. Så hojta gärna till när det är dags! :)


Fick hem en skx007 nu och har bestämt mig gör att göra mig av med skx013.
Den är använd en dag och beställdes från http://monsterwatches.eu.
Så den är "ny" har inga fel eller brister. Klockan sitter på original gummibandet jag köpte den med.
Tänkte lägga ut en annons på Köp och Sälj med de gick inte då jag inte har postat 20 inlägg?!

Men är någon sugen så hojta till!!
 

richard1991

Cartier
Fick hem en skx007 nu och har bestämt mig gör att göra mig av med skx013.
Den är använd en dag och beställdes från http://monsterwatches.eu.
Så den är "ny" har inga fel eller brister. Klockan sitter på original gummibandet jag köpte den med.
Tänkte lägga ut en annons på Köp och Sälj med de gick inte då jag inte har postat 20 inlägg?!

Men är någon sugen så hojta till!!
Vad hade du tänkt dig för pris? :)
 

Selvedge

Rolex
Någon som sitter på en och vill avyttra eller tips där jag kan beställa mottages varmt. Present till grabben:).
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Dyker ju upp med jämna mellanrum här på KS?
Har en jag kan tänka mig byta bort mot något roligt. :)
 
Topp