• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Var förbi och hälsade på Monica och Claes som är Omegarepresentanter på Swatchgroup i Stockholm.

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Tittade igenom årsrapporten på lunchen, Georges Nicolas Hayek och hans dotter Nayla Hayek lyfte 6 878 700 respektive 4 914 575 CHF. Hyffsade årsinkomster :cigar:

Sorry for off topic...
 
  • Like
Reactions: JLW

point1

Cartier
Läs igen. KS är ju bundis med tillverkaren Sjöö Sandström. Direkt med tillverkaren. Nu snackas det event med med en agent med en riktigt skaplig varumärkesportfölj. Agentur kopplad direkt till ägarna, såklart, men jag tycker ändå att det är coolt att KS och Sjöö Sandström har ett samarbete direkt på den nivån. Det här känns ännu lite större.

Har läst flera gånger och har svårt att se hur man ska tolka ditt inlägg på ett annat sätt än att du anser att SjööSandström är ett steg upp från Omega. Om du menar något annat så är det inte vad du skriver.
 

finnirgens

Panerai
Nja, tveksam till färgerna på PO:n. Sålde min PO pga att jag inte kunde med spännet och avsaknaden av microjustering.
 

Sveparn

Panerai
2-Faktor
Kul besök och tack för tjuvtitten på vad som kommer i klocksvängen. Kul också med något stundande event, ser jag med spänning framemot :)
 

Tärnan

Cartier
Jag tyckte det svart/orange bandet var otroligt fint. kan någon vänlig skäl berätta vad som är nyheter avseende urverket 9900?
20160531_144957.jpg
 
Topp