• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Var hittar jag Omega stållänk 17mm

J.Hall

Omega
Var kan jag hitta en Omega stållänk 17mm, och vad ligger priserna på?

Har precis köpt en klocka med ett läderarmband men variation förnöjer som man säger så jag skulle gärna vilja komplettera det jag har med en stållänk (med omega loggan på spännet) Var kan jag finna detta? Det måste vara ett 17mm.

Tack sålänge!

/Jonas
 

fredrikb

Cartier
+1 på cousins. Om inte de har kan du kolla ofrei.com. Om det är en aktuell modell kan säkert en vanlig AD hjälpa dig.
 

J.Hall

Omega
Jag har sökt på cousins och hittar en omega länk som är 17mm Kanske den skulle passa.
Jag söker en länk till denna klockan: https://klocksnack.se/threads/omega-constellation-chronometer-f300-hz-cone-2500kr.9441/
Så det är ju ingen ny, snarare en kanske ganska sliten klocka. Egentligen skulle man ju då ha köpt en begagnad länk men antar att det inte är speciellt lätt att hitta.

Alla tips är välkomna och skulle någon ha en länk till salu så är jag intresserad! :)
 
Topp