• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Var hittar man roliga 19mm-band inom Sverige?

M3lk3r

Omega
Tjena. Köpt en klocka jag trodde var 18mm i lug bredd men det visade sig att den var 19mm efter inköp av nya band.. Nu har jag fram till torsdag på mig att köpa ett nytt grönt eller blått band så det bör alltså vara i Sverige. Någon som har koll? Ska användas typ en emda gång till ett mindre formellt bröllop men det är tänkt att väva ihop hela outfiten, därav min stress nu :D
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
Tjena. Köpt en klocka jag trodde var 18mm i lug bredd men det visade sig att den var 19mm efter inköp av nya band.. Nu har jag fram till torsdag på mig att köpa ett nytt grönt eller blått band så det bör alltså vara i Sverige. Någon som har koll? Ska användas typ en emda gång till ett mindre formellt bröllop men det är tänkt att väva ihop hela outfiten, därav min stress nu :D
Cheapest nato straps har en del i 19. Kanske finns där. I butiker brukar det vara ont om mellanstorlekar. Lycka till.
 
Topp