• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Var hos läkaren idag och fick tråkiga besked...

Kloker

Basic
Då jag en tid haft en konstig känsla i vänsterarmen var jag idag hos läkaren för att kolla upp den. Tyvärr fick jag besked att jag drabbats av ett symptom som i folkmun kallas "Mellan klockor" och som är vanligt förekommande då man precis sålt sin klocka men ännu ej köpt en ny. Botemedlet är tydligen att skaffa fler ur att rotera mellan. Tyvärr är medicinen är dyr och högkostnadsskyddet gäller ej. Fler som drabbats? Stödgrupper?

;)

Jag förstår inte riktigt symptombeskrivningen "sålt sin klocka" och "ej köpt en ny"... Båda dessa citat indikerar ju att klocka är i singular?!? Så kan man väl inte ha det? :p
Tror att du är inne på helt rätt spår med fler än ett ur och kombinera med ett rotationsschema. Är man som jag lagd lite åt vintagehållet så är det ju inte ens dyrt att ordna åtminstone 5-7 stycken att variera mellan. :D
Om du behöver prata av dig så är numret till stödgruppen: 1-800-NEEDMOREWATCHES. ;)

Tillbaka
Topp