• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Var inne på Luxury Watches idag...

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Skulle snacka lite om GMT:n jag säljer. Fick ett bud som jag inte kunde ta ställning till direkt i butiken och tänkte tacka för tiden och bemötandet och blada iväg.

"Ska du inte ha en kaffe då? Jag tänkte ändå ta lite rast nu"

Nja.. jo varför inte liksom. Sagt och gjort och så satt vi och pratade dinkor, provade lite saker som låg på bordet inne på kontoret och drack espresso. Jag började fråga om lite olika modeller och varför de inte sysslar så mycket med vintage, vi talade om Klocksnack som han inte kände till men som han tyckte var roligt att läsa om sig själv och företaget på när han sökte runt lite.

"Vill du se något?"

Ja tack, så här kommer lite bilder:

















Fick även prova en grej som jag inte fick fotografera eller snacka om... det var ballt , ändrade mig, det var det sjukaste jag har provat.

Tack för kaffet och snacket Tony!
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Ingen dålig dag!

Men du: "Fick prova en grej" ... som du inte fick fotografera eller snacka om ... och som var "ballt", det låter som ...

... nej, jag slutar nog skriva nu. Är inte säker på att jag vill höra mer heller... :D

A
 

Ninen79

Audemars
Har också en skön historia där hos Tony...köpte en rolex för över 50 k hos honom och banköverföring skulle göras på plats men då pajade internet och jag kunde ej logga in på mitt internetbank och då sa Tony "Ta hem klockan så kan du överföra sen när du kommer hem..."
 


Tack för kaffet och snacket Tony!


mother-of-god


Detta är inte bra för min nattsömn. Jag hade mycket stora problem att sova nu den senaste natten, men detta är bara för mycket. :confused: :eek:
 

Bolio

Panerai
Ja Tony är en riktigt trevlig kille, lätt att ha att göra med förstår att du trivdes på den lunch rasten.
Konstigt att han inte kände till KS men nu är ju det åtgärdat :) .
Jag är faktiskt övertygad om att denna sida kan göra skillnad för en handlare om man sköter sina kunder på rätt sätt eller för den delen om man inte sköter sig som man ska.

+2000 medlemmar gör skillnad och då ej att förglömma de ringar vi tillsammans sprider på vattnet.
 

Dansken

Breitling
Skulle snacka lite om GMT:n jag säljer. Fick ett bud som jag inte kunde ta ställning till direkt i butiken och tänkte tacka för tiden och bemötandet och blada iväg.

"Ska du inte ha en kaffe då? Jag tänkte ändå ta lite rast nu"

Nja.. jo varför inte liksom. Sagt och gjort och så satt vi och pratade dinkor, provade lite saker som låg på bordet inne på kontoret och drack espresso. Jag började fråga om lite olika modeller och varför de inte sysslar så mycket med vintage, vi talade om Klocksnack som han inte kände till men som han tyckte var roligt att läsa om sig själv och företaget på när han sökte runt lite.

"Vill du se något?"

Ja tack, så här kommer lite bilder:

















Fick även prova en grej som jag inte fick fotografera eller snacka om... det var ballt , ändrade mig, det var det sjukaste jag har provat.

Tack för kaffet och snacket Tony!
 

Genta

Cartier
Jag har förstått att jag kommer lägga mycket deg på dinkor... tur att man kom på det när man är 21 bast iaf så det inte kommer som en chock sen!

Exakt. Man får jobba med det mentala för att det ska kännas bra att pytsa ut en försvarlig mängd pengar på en så värdslig sak som klockor. Men, det går och det är förvånansvärt vad fort det går att vänja sig (och vänja sig av med andra behov)
 
Topp