• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Var köpa läderband till vintage rolex 36mm?

Plomeros

Basic
Tja KS! Mitt läderband till min vintagerolle på 36mm gick sönder, hemma som tur var.
Behöver nytt svart band med guldspänne, tips? Köper gärna av någon här inne!

Tack på förhand! Mvh Plomeros

Tja KS! Mitt läderband till min vintagerolle på 36mm gick sönder, hemma som tur var.
Behöver nytt svart band med guldspänne, tips? Köper gärna av någon här inne!

Tack på förhand! Mvh Plomeros
Beror på vilken stil på bandet du är ute efter? Har ett guldfärgat Rolexspänne och en del band om du är intresserad?
Tänker du original Rolexband med Rolexmärkt spänne? Lägg gärna upp en bild på klockan och på stilen på band du är ute efter.

Beror på vilken stil på bandet du är ute efter? Har ett guldfärgat Rolexspänne och en del band om du är intresserad?
Tänker du original Rolexband med Rolexmärkt spänne? Lägg gärna upp en bild på klockan och på stilen på band du är ute efter.

Här är klockan! Tänkte ett guldspänne bara men ett rolex guld-spänne är ju självklart ännu bättre, PMa mig vad du har och priser!

Plomeros

Bilagor

• Rolexvintage18k.jpg
    Rolexvintage18k.jpg
    83.6 KB · Visningar: 3
Tillbaka
Topp