• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Var köpa Seiko sarb021?

simonhellsten

Breitling
Är otroligt novis vad gäller klockor men har nu hittat ovanstående modell som jag vill köpa. Någon som vet var kag kan göra detta pålitligt och prisvärt?
 

JayJay

Rolex
Är otroligt novis vad gäller klockor men har nu hittat ovanstående modell som jag vill köpa. Någon som vet var kag kan göra detta pålitligt och prisvärt?
Modellen hat utgått så det är beg som gäller. Lägg ut en trevare här under köpes. Nästa steg är väl japanska begmarknaden (japanska yahoo)... om du inte är med på fler klockforum, för då kan du ju treva lite där också. Ingen modell som är omöjlig att få tag i även om det blir lite meck. Lycka till
 

simonhellsten

Breitling
Stort tack för alla svar! Trist att den inte längre produceras :(
Jag hittade 021an då jag från början sökte efter 033an så det får väl i "värsta" fall bli att backa ett steg till denna.
 

Gringubben

Cartier
Min fann jag här på KS. Själv har jag svårt för höjningen som leder ut på bandhornen på SARB033. Känns inte lika lyxig heller.
Sök på forumen, Tradera och Ebay men framförallt, ha tålamod. Det är den verkligen värd.

Måste finnas en bild i tråden
Bilden stulen från DWC på följande länk. " http://www.thedivewatchconnection.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=2332&view=next "
ww.jpg
 

Anden

Cartier
2-Faktor
Höj budgeten och köp en SDGM003 istället. Bättre case än SARB033, bättre finish och sunburst-tavla - vad finns det att inte gilla? Såldes en på forumet för ett tag sen, du kanske kan spåra upp den?
 

simonhellsten

Breitling
Höj budgeten och köp en SDGM003 istället. Bättre case än SARB033, bättre finish och sunburst-tavla - vad finns det att inte gilla? Såldes en på forumet för ett tag sen, du kanske kan spåra upp den?

Den var ju så klart otroligt fin också. Men jag upplever den (på de bilder jag får upp) som lite för stor. Jag har smala handleder och vill inte att det ska se ut som jag vandrar runt med ett väggur på armen :D
 
Topp