• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Var köpa tidningen Watch time i Stockholm?

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Prenumeration helår kostar typ 500 spänn för 6 nummer om jag minns rätt. Men du vill kanske börja läsa omgående:)
 

413x

Breitling
En annan affär med bra utbud är Pressbyrån/press stop i hörnet utanför västermalmsgallerian, om du har vägarna förbi där.
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Tack alla för tipsen!
Pres stop på Götgatan hade den.
WP_20160730_15_57_16_Pro.jpg


Prenumeration helår kostar typ 500 spänn för 6 nummer om jag minns rätt. Men du vill kanske börja läsa omgående:)
Har hittat en helårspren för 930 kr på pressbyrån.se. Det är det billigaste :(
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Vet inte om det var watchtime eller någon annan blaska, där man fick två år för bara lite drygt vad ett år kostade.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Det var Wharch time men undrarom det inte gällde Amerika? Ska kolla när jag kommit ur den stadshetsen. Det är jobbigt för ett lantishuvud med alla människor ;)
Två år för priset av ett gäller nog bara Amerika. För oss är ett år $89.97 och två år $117.97
Edit: då ingår väl även digitala utgåvan.
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Tack alla för tipsen!
Pres stop på Götgatan hade den.
WP_20160730_15_57_16_Pro.jpg


Har hittat en helårspren för 930 kr på pressbyrån.se. Det är det billigaste :(

Jag har haft prenumeration men har av någon outgrundlig anledning inte förnyat sedan i våraso_O Brukar inte kosta mer än 50-60dollar.

Kan dubbelkolla när jag kommer hem om jag har någon prenumerationslapp mellan bladen i något gammalt ex.
 
Topp