• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Var köper ni "vanliga klockor"?

hej har en undring om var folk på KS köper normala klockor, då menar jag klockor runt 2000-3500. Då Sverige inte är så billigt och utanför EU blir det moms så jag vill gärna ha förslag på online butiker inom EU. Ge gärna förslag utanför EU också. Jag gillar tissot Open heart och tissot le locle men dem passar inte in i min budget från priserna jag sett linka gärna om ni vet nån sida som säljer billigare! :)

watchhubs har jag mestadels hört gott om. Dom har dessutom en tradera-användare där dom står för momsen när man väljer rätt typ av frakt. Aldrig handlat själv av dom men hört gott.
Edit: titanesque eller liknande heter dom på tradera.

Är ju en person som haft oturen att få ett måndagsex. Han fick tillbaka den och en extra klocka i kompensation. Detta tog självklart alldeles för lång tid, men det verkar inte höra till vanligheten från dem om man läser tråden. Självklart är det tryggare att köpa via AD, men nu är man enligt trådstartaren ute efter ett så lågt pris som möjligt så då tror jag ändå watchhubs är ett av dom bättre alternativen.

Tillbaka
Topp