• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Var kan jag köpa en Seiko SKX013? Någon som sitter på en?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej,

Har ett tag varit ute efter en relativt billig klocka som tål mycket, så som bad och andra äventyr. Just nu har jag fastnat för Seikos SKX013.
Har kollat på både SKX007 och 009 men tror faktiskt att dom är för stora för mig. Har en Tissot 42mm och den används nästan aldrig på grund av storleken så köper hellre lite mindre.

Nu till min stora fundering: Var köper jag klockan? Har googlat och kollat runt överallt känns det som men utan att hitta något bra ställe. Skulle helst vilja köpa den helt ny och till ett bra pris. Skulle dock absolut kunna tänka mig köpa begagnat om det är bra skick. Vill inte betala så mycket för klockan då jag antagligen kommer prioritera mina andra mer och har andra köp i sinnet. Skulle också allra helst vilja hålla mig undan från Ebay och liknande. Vet inte varför men känns inte så härligt bara.

De jag är ute efter är alltså:
Seiko SKX013
Helst ny (Jag kan tänka mig begagnat men i så fall skulle jag gärna vilja den i bra skick och box)
Till ett bra pris
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp