• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Var kan man intyga falsk klocka?

mahomes

Basic
2-Faktor
Hej på er alla!

Jag har hamnat i en taskig situation som en del kanske redan vet, och vill gärna be om er hjälp!

Lite kortfattat om situationen jag befinner mig i. Jag bytte till mig en Tudor submariner 79090 från Danmark utanför forumet, som till synes ser ut som en kopia. Jag har haft en dialog med säljaren som inte är särskilt sugen på att avbryta bytet. Säljaren vill kort och gott ha någon form av intyg från någon med behörighet innan vi kan avbryta bytet. Ingenstans i närheten av där jag bor (malmö) utfärdar äkthetsintyg eller värderingsintyg. Lämnar jag in den till tudor för service via AD så får jag med stor sannolikhet inte tillbaka den om det är en kopia och det vill säljaren inte gå med på.

Är det någon som vet var jag kan vända mig?

Uppskattar all tips jag kan få. Tack på förhand :)

Hej på er alla!

Jag har hamnat i en taskig situation som en del kanske redan vet, och vill gärna be om er hjälp!

Lite kortfattat om situationen jag befinner mig i. Jag bytte till mig en Tudor submariner 79090 från Danmark utanför forumet, som till synes ser ut som en kopia. Jag har haft en dialog med säljaren som inte är särskilt sugen på att avbryta bytet. Säljaren vill kort och gott ha någon form av intyg från någon med behörighet innan vi kan avbryta bytet. Ingenstans i närheten av där jag bor (malmö) utfärdar äkthetsintyg eller värderingsintyg. Lämnar jag in den till tudor för service via AD så får jag med stor sannolikhet inte tillbaka den om det är en kopia och det vill säljaren inte gå med på.

Är det någon som vet var jag kan vända mig?

Uppskattar all tips jag kan få. Tack på förhand :)
Tråkig situation för dig. Hoppas det löser sig.

Sök via Sveriges Handelskamrar så hittar du

Screenshot_20230327-181920.png

Tillbaka
Topp