Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
5-56.....Molle, China och Jönsson.....gemene man? Är det bara klockmäster/Globen som löser det?
Finns det andra urisar utanför Stureplan som löser det.
Min går väldigt bra, men måste dra upp den med en Polygrip då den är så trög....
Mmmm, känner verkligen den underbara smaken i munnen...Kör jag bara i era stekpannor.....all skit försvinner.....
Kommer inte på vad de i Kungsbacka heter.. Men ska inget bytas borde säkert de flesta klara av att serva klockan? Lurigt med reservdelar bara.Finns två alternativ har jag hört.
1: Klockmaster skickar till Japan
2: Killarna i Kungsbacka. Heter de verkmästarna _jonte ?
Edit: Eller random urmakare såklart.
Har för mig du sagt att de hade massa reservdelar? Det kanske var Bosse som sa det...Kommer inte på vad de i Kungsbacka heter.. Men ska inget bytas borde säkert de flesta klara av att serva klockan? Lurigt med reservdelar bara.
Dessa?Har för mig du sagt att de hade massa reservdelar? Det kanske var Bosse som sa det...
Stämmer nog. Kanske var john b förresten. Han servade väl en vintage-GS där?
Men alla MÅSTE inte skickas till Japan. Man kan skicka själv till UK om man hellre vill det. Nu är dock pundet dyrt, så det är tveksamt om man tjänar på det ekonomiskt i dagsläget.Alternativ 1 stämmer iaf, dom skickar alla GS till japan.
Alternativ 1 stämmer iaf, dom skickar alla GS till japan.
Har du hört med ABC-ur på Hornsgatan?
Vågar knappt besöka surwerner längre
Har du kollat med Peter?
Äh, ibland mjuknar han!Vågar knappt besöka surwerner längre
Äh, ibland mjuknar han!
Innanför disken hos Werner, det är ett privilegium.Äh, ibland mjuknar han!
@Marckus är en svärmorsdröm så jag förstår om det blixtrade till i det tyska hjärtatAtt jag missat den här tråden! En bild från surwerners insida! Var han på lunch? Bröt du dig in? Stal du kaffe?