• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Var sjutton ska jag köpa klockan?

Jo om det är ett kreditkort, inte bankkort. Bra att kolla upp villkoren först. Men det är oftast inte något som är snabbt och smidigt.... min erfarenhet är att man bör undvika att göra affärer både med kunder och leverantörer där man riskerar att behöva krångla med konkursbon för att få tillbaka pengar eller få betalt. Däremot att köpa från en konkursförvaltare eller på en konkursauktion är inte ett problem. Är en stark anhängare av att enbart betala om jag får varan i handen omedelbart.
Joodå, tänkte bara om man vill näthandla men inte vill stå ensam i skiten om något händer jag betalar alltid med kreditkort på nätet. Viktigt som du poängterar att man måste kolla upp vilkoren först. Sen kan det också vara smart att kolla upp företagen man handlar med, jag är med på det...
 

McManaman

Cartier
Hej, jag la en beställning på mywatch för en vecka sen. Borde få klockan om ytterligare en vecka om allt flyter som det ska. Återkommer då..
 
Topp