• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Var tog mina inlägg vägen?

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Vi har kört en funktion som räknat om alla inlägg för alla användare. T.ex. så räknas inte inläggen skrivna i Lifestyle till medlemmars totala antal inlägg. Det var något som vi slog på efter att Lifestyle funnits ett tag, så inlägg fram till vi slog på den funktionen kom med.
Det som vi nu gjort är att vi kört en retroaktiv omräkning, så att allt stämmer.

Något som vi borde gjort för länge sedan.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag har också tappat några. Har man gjort om så att ex lifestyle ej räknas längre @Denke

Som de flesta känner till så räknas inte inlägg som skrivs i Lifestyle med i postcounten. Detta infördes en tid efter att LS öppnade. Det vi gjort nu är en generell och retroaktiv korrigering av allas postcount så att även de inlägg som skrivits på LS tidigare har räknats bort. :)

Eller så är det en konspiration... :D
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Som de flesta känner till så räknas inte inlägg som skrivs i Lifestyle med i postcounten. Detta infördes en tid efter att LS öppnade. Det vi gjort nu är en generell och retroaktiv korrigering av allas postcount så att även de inlägg som skrivits på LS tidigare har räknats bort. :)

Eller så är det en konspiration... :D

AVGÅ ALLA.... Eller nej vaddå vänta, jag gillar ju det här stället. Stanna för all del. :happyhappy:
 

JohnDoe

Rolex
Som de flesta känner till så räknas inte inlägg som skrivs i Lifestyle med i postcounten. Detta infördes en tid efter att LS öppnade. Det vi gjort nu är en generell och retroaktiv korrigering av allas postcount så att även de inlägg som skrivits på LS tidigare har räknats bort. :)

Eller så är det en konspiration... :D
Öhh har jag missat något. Har inte sett någon info att LS posts inte räknas, eller är det något som avhandlats i någon hemlig del av KS.
Edit: kollade lite i forumregler, lifestyleinfo och diskussionsinfo. Inte en rad om denna förändring där. Lite nyfiken på hur alla kan känna till detta när infon kring det i regeltrådar är noll. Är det en tråd från tiden det begav sig så lär väl inte majoriteten av medlemmarna känna till det då ganska många tusen av medlemmarna inte var medlemmar då.
 
Senast ändrad:

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Öhh har jag missat något. Har inte sett någon info att LS posts inte räknas, eller är det något som avhandlats i någon hemlig del av KS.
Edit: kollade lite i forumregler, lifestyleinfo och diskussionsinfo. Inte en rad om denna förändring där. Lite nyfiken på hur alla kan känna till detta när infon kring det i regeltrådar är noll. Är det en tråd från tiden det begav sig så lär väl inte majoriteten av medlemmarna känna till det då ganska många tusen av medlemmarna inte var medlemmar då.
Jag kan inte svara på om någon info om det har gått ut men om du har vart lite uppmärksam och brytt dig om din postcounten så borde du ha noterat att den inte har ökat efter inlägg på LS sedan i våras (tror jag det var)
Om det sedan spelar någon som helst roll är en annan fråga.
 

JohnDoe

Rolex
Jag kan inte svara på om någon info om det har gått ut men om du har vart lite uppmärksam och brytt dig om din postcounten så borde du ha noterat att den inte har ökat efter inlägg på LS sedan i våras (tror jag det var)
Om det sedan spelar någon som helst roll är en annan fråga.
Nä jag räknar inte inlägg efter varje inlägg. Verkar ju sjukt att vara så fixerad så man kollar att postcount räknas upp efter varje inlägg.
 
Topp