Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilket ju dessutom känns odiskutabelt mycket fräsigare ocksåKänns dessutom som man får ganska mycket 4-siffrig sub fortfarande för priset av en hulk.
Fanns på hyllan i februari.Ställde mig på lista för calatrava 5196 för ca 3 år sedan och fick väl besked om att det fanns en klocka inom något år. Hade då redan köpt beg. Men nej, tror inte dom går begagnade runt list.
Absolut, kan vara kortare tider nu. Den jag blev erbjuden på Bo B fanns sedan ett längre tag i butik. Så ingen ”Nautilus-hets”Fanns på hyllan i februari.
Rob E sålde en begagnad 5196r från 2014 för 130k i januari har jag för mig.
Mej exakt och det lär det nog inte bli heller men en ruskigt najs klocka är det oavsett!Absolut, kan vara kortare tider nu. Den jag blev erbjuden på Bo B fanns sedan ett längre tag i butik. Så ingen ”Nautilus-hets”
Det stämmer det. Just det exemplaret klippte min kompis. En av få patek där det lönar sig att köpa beggat... å andra sidan har dom ju patek mängder av hyllvärmarmodeller när jag tänker efter.Fanns på hyllan i februari.
Rob E sålde en begagnad 5196r från 2014 för 130k i januari har jag för mig.
Jag har haft 4 st Hulk men äger ingen längre. En Hulk är som en Smp Bond. Man saknar den när man har sålt men tröttnar på den snabbt när man köpt.Det bär emot att betala över listpris för en Sub. Ska kolla hur lång väntetid det är his AD. EN god vän köpte i Gtb ganska nyligen och där var välte tiden "bara" 3 månader... Men vad gäller Hulk så tycker jag, som inte är en fanboy av nya Sub, att det är en extremt lyckad modell. Skulle såklart annars inte ens i min fantasi överväga att betala över listpris för en Sub.
Nu förväntar vi oss att du annonserar ut en Hulk till försäljning inom 7 dagar för 120Det bär emot att betala över listpris för en Sub. Ska kolla hur lång väntetid det är his AD. EN god vän köpte i Gtb ganska nyligen och där var välte tiden "bara" 3 månader... Men vad gäller Hulk så tycker jag, som inte är en fanboy av nya Sub, att det är en extremt lyckad modell. Skulle såklart annars inte ens i min fantasi överväga att betala över listpris för en Sub.
Haha... Är folk så genomskinliga..? Nää, här spelas inte med dolda kort. Vill verkligen ha en Hulk, men tveksam till att betala över list.Nu förväntar vi oss att du annonserar ut en Hulk till försäljning inom 7 dagar för 120
Det har alla andra gjort som postat exakt det du postade precis.
Det som talar för motsatsen är att du inte är lågpostare dock...