• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Varför gilla annonser?

egbert

Panerai
Har sett att folk trycker på Gilla-knappen på många annonser på Köp- och säljforumet. Varför gör man det undrar jag? Är det:
1. "Gillar din annons, den var bra utformad" eller
2. "Gillar verkligen den där klockan" eller
3. "Gillar att du äntligen gör dig av med den där klockan" eller
4. "Gillar dig, mannen"
Eller nåt annat.
Vad är det egentligen ni Gillar?
 

M.U

Rolex
Mestadels för att det är en oftast fint utformad annons, samt att man gillar klockan... och även alternativ 5 här ovan ;)
 

Hugii

Audemars
Har sett att folk trycker på Gilla-knappen på många annonser på Köp- och säljforumet. Varför gör man det undrar jag? Är det:
1. "Gillar din annons, den var bra utformad" eller
2. "Gillar verkligen den där klockan" eller
3. "Gillar att du äntligen gör dig av med den där klockan" eller
4. "Gillar dig, mannen"
Eller nåt annat.
Vad är det egentligen ni Gillar?

Ska man gill tråden nu eller ska vi ignorera den :)
Alla behöver en klapp på axeln... även säljare ;)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Likear bara annonser som jag tycker är vettiga, på vettiga klockor och till ett hyfsat vettigt pris.
Jag ser det lite som en kvalitetsstämpel när vissa personer gillar en annons, sen om de tänker likadant när de gillar är ju i och för sig inget jag vet.
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
När man ändå är inne och tittar på annonsen kan man ju visa att man gillar det man ser genom en like. Kan vara ett "jag vill ha" like, som många nämnde tidigare.
 
Topp