• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Varför händer inte detta mig?!

M.U

Rolex
Fan.. jag som åker runt en del i Sverige på hösten i jobbet vill ju ta en avstickare till en loppis i småländska skogarna just för att kanske en gång hitta något liknande... ;)
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Alltid kul att läsa sånt här!

God vän till mig hittade en Rolex i en buske för 30 år sedan. Klockan åkte ner i en flyttkartong några år senare och är nu spårlöst försvunnen, han bryr sig inte nämnvärt.

Fanns det kopior 1986? Jag har försökt visa honom bilder på rödsubbar osv men han minns inte.... :facepalm:
 

natovintage

Rolex
2-Faktor
Alltid kul att läsa sånt här!

God vän till mig hittade en Rolex i en buske för 30 år sedan. Klockan åkte ner i en flyttkartong några år senare och är nu spårlöst försvunnen, han bryr sig inte nämnvärt.

Fanns det kopior 1986? Jag har försökt visa honom bilder på rödsubbar osv men han minns inte.... :facepalm:
Det finns kopior även på rödsubbar... I alla fall tavlor som jag har sett på eBay och andra sidor ibland... Men tråkigt att den är borta, kan också vara äkta, chansen är lika stor då de inte var lika exklusiva för 30 år sen som du är nu...
 

McOak

Omega
Förstår inte varför man säljer när man har betalt så små summor för såna sällsynta klockor... Dessa ur får mm inte se varje dag..

Är lite av samma åsikt.. Väljer man däremot inte att bära dessa, utan låter dem ligga undangömda någonstans, kan någon annan lika gärna låta någon annan få njuta av dem :)
 
Topp