• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Varför jag uppskattar en aggressiv inkastare OT

Det var länge sedan jag var på en av de där semesterorterna med inkastare i dörren. Men jag gillar det faktiskt. Det är så jävla tråkigt i krogklimatet när man ställer en babian i kostym i dörren. Inte sällan med en färsk marknadsutbildning från Systembolaget i bakfickan. Uppdrag: gör din produkt tillgänglig till så få som möjligt på knöligast möjliga sätt.
Visst är det då härligt att vara uppskattad som kund. Jagad av inkastare, precis som det ska vara i en marknadsekonomi. Inte krogkommunism som i Svedala. För få grejor till för många och medföljande mygel och maktmissbruk.

Så visst är det mysigt med Denke och hans nya forum. Postar man inte får man inkastaren efter sig. Hårt och gott jobbat Denke. En eloge. Och ja, jag skriver som fan. Deltagarna och deras trådar gör forumet och Denke ger sig tamefan inte i första taget. Till allas vårt nöje.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Styrfart är allt! Alla här gör ett bra jobb att få fart. Keep it up!
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Ermapo skrev:
Det var länge sedan jag var på en av de där semesterorterna med inkastare i dörren. Men jag gillar det faktiskt. Det är så jävla tråkigt i krogklimatet när man ställer en babian i kostym i dörren. Inte sällan med en färsk marknadsutbildning från Systembolaget i bakfickan. Uppdrag: gör din produkt tillgänglig till så få som möjligt på knöligast möjliga sätt.
Visst är det då härligt att vara uppskattad som kund. Jagad av inkastare, precis som det ska vara i en marknadsekonomi. Inte krogkommunism som i Svedala. För få grejor till för många och medföljande mygel och maktmissbruk.

Så visst är det mysigt med Denke och hans nya forum. Postar man inte får man inkastaren efter sig. Hårt och gott jobbat Denke. En eloge. Och ja, jag skriver som fan. Deltagarna och deras trådar gör forumet och Denke ger sig tamefan inte i första taget. Till allas vårt nöje.

Han är en seg fan, och det uppskattas.
Tycker att vi varit duktiga. På söndagsmorgonen köpte jag domänen, någon timme senare var forumet installerat - sedan har det varit en hel del finputsande, installerande av modar, spamskydd, bildhantering, SEO-verktyg, rättighetsmeckande osv. Än ej färdigt dock...
Fast, måste säga att det inte är så illa pissat på 2-3 dagar. :)
 
Topp