• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Varför klockor är som tjejer

ANkk

Cartier
DONT-HATE-THE-n4t4dn.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
My Lady här hemma är som klockorna jag har i samlingen! Hon är en keeper, precis som klockorna mina, jag vet vad jag har, men man vet aldrig vem/vad man får tag på ;)! För tillfället så kan jag inte ha det bättre, hon är helt ointresserad av klockor, och då menar jag helt ointresserad. Behöver aldrig bli något bråk om klockorna, när man skall välja.

PS...varför har du skippat dundermusen avataren Carolin?! Den var ju coolers :D
 
Liknelsen haltar lite för oss som gillar flera klockor samtidigt - känner liksom ingen lockelse att leva som sk "polyamorös" :D
 

egbert

Panerai
Träffade min fru på en skönhetstävling, Fröken Ur hette den visst. Och ibland händer att hon slår mig, men jag skulle ändå inte kalla henne för en beater. Jag är och förblir en OWG...
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Trots att forumet är extrem mansdominant förvånades jag över inlägget.

Inte ofta denna typ av i lägg skrivs, vilket är rätt skönt anser jag.

Jag kanske är tråkigt, men har svårt att se vad ev skulle vara kul.
 

ErikGBG

Audemars
Trots att forumet är extrem mansdominant förvånades jag över inlägget.

Inte ofta denna typ av i lägg skrivs, vilket är rätt skönt anser jag.

Jag kanske är tråkigt, men har svårt att se vad ev skulle vara kul.
Tjejer kunde ju lika gärna ersättas av män eller partner. Men då TS är man så blev det ju tjejer för honom. Liknelsehumor är roligt :)
 
Topp