Förundras lite ändå. Visst, man kan ju förstå om man tycker sälj ligger åt skogen vad det gäller prisnivå. Men ofta är det inte så. Är det bara jag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, så har jag också tolkat det.Folk vill köpa billigt och sälja dyrt?
Min erfarenhet av de köpesannonserna är att de inte vill betala det som klockorna ligger ute för utan hoppas (av någon outgrundlig anledning) att någon ska dyka upp magiskt och sälja samma klocka åt dem billigare.Förundras lite ändå. Visst, man kan ju förstå om man tycker sälj ligger åt skogen vad det gäller prisnivå. Men ofta är det inte så. Är det bara jag?
Visst är det så. Det är skillnad på att bli kontaktad av flera säljare och att vara flera om samma objekt.Psykologiskt övertag när man blir uppringd av en säljare mot att ringa som köpare på samma objekt![]()
För att fortsätta med den liknelsen så känns många köpesannonser här lika sannolika att ge positivt resultat som denna
![]()
För att fortsätta med den liknelsen så känns många köpesannonser här lika sannolika att ge positivt resultat som denna
![]()
Du har jo en köpes ute på en klocka som ligger ute till försäljning. Varför har du inte köpt den?Förundras lite ändå. Visst, man kan ju förstå om man tycker sälj ligger åt skogen vad det gäller prisnivå. Men ofta är det inte så. Är det bara jag?
Den kom ut efter. Vi möts inte prismässigt. Och så har jag blivit sugen på en BB58 mitt i alltihop.Du har jo en köpes ute på en klocka som ligger ute till försäljning. Varför har du inte köpt den?
Da har du vel svaret på din egen fråga i TS.Den kom ut efter. Vi möts inte prismässigt. Och så har jag blivit sugen på en BB58 mitt i alltihop.
Jajamän, verkar finnas många anledningar.Da har du vel svaret på din egen fråga i TS.
Varje gång jag skall sälja innan annonsering.Är det nån som ens tittar på köpes? Jag gör det inte.