• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Varför?

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ska köpa Breitling Chronoworks för hela slanten. :D

Nej då, har ju haft den i typ ett år, dags att testa något annat. Känner mig lite för låst när jag äger JLCn. Dels är det en hel del pengar och dels utkonkurrerar den alla mina andra klockor vilket gör att intresset dör lite.

Dags att testa något annat helt enkelt.
 
Senast ändrad:

Ako

Rolex
2-Faktor
Ska köpa Breitling Chronoworks för hela slanten. :D

Nej då, har ju haft den i typ ett år, dags att testa något annat. Känner mig lite för låst när jag äger JLCn. Dels är det en hel del pengar och dels utkonkurrerar den alla mina andra klockor vilket gör att intresset dör lite.

Dags att testa något annat helt enkelt.
Skitkul klocka , allt blir super!
Tänk om det hade varit något supertråk.....
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Ska köpa Breitling Chronoworks för hela slanten. :D

Nej då, har ju haft den i typ ett år, dags att testa något annat. Känner mig lite för låst när jag äger JLCn. Dels är det en hel del pengar och dels utkonkurrerar den alla mina andra klockor vilket gör att intresset dör lite.

Dags att testa något annat helt enkelt.

Väldigt intressant sätt att resonera på, att den utkonkurrerar de andra klockorna så pass att intresset påverkas. Om inte annat så var det här väl facit på att du aldrig kommer att bli en owg. Hm...men det kanske är rätt väg att gå, "Kill your darlings" och efter det så öppnar sig en helt ny värld där man kan göra helt nya val.
 

Snårtas

Rolex
Ska köpa Breitling Chronoworks för hela slanten. :D

Nej då, har ju haft den i typ ett år, dags att testa något annat. Känner mig lite för låst när jag äger JLCn. Dels är det en hel del pengar och dels utkonkurrerar den alla mina andra klockor vilket gör att intresset dör lite.

Dags att testa något annat helt enkelt.
Kanske dags för mig att testa din JLC? :greedy:
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Ja man undrar ju... Klockan är över åtta, det är lördag och alltså en vanlig arbetsdag och killen har inte svarat... Vet inte om det är @yonsson som brister i karaktär eller om vi ska vara oroliga för att det har hänt något!
Först ge upp jlc:n o nu detta. Påstår dessutom att han inte kollar ks hela tiden... Och tv-master saboteras i borlänge.

Någor är skumt.
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
"väntar på att mataffären ska öppna" mmmmmm eller hur....
Verkar inte finnas några mataffärer som är öppna kl 8 i gbg.
Bild från göta kanal.
gota_kanal_norrkvarn_p7f1495.jpg

Som sagt ngt är skumt.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Bedrövligt att @yonsson ska sälja sin JLC. Är det inte bättre om du säljer alla dina Seiko's istället och köper en JLC till för pengarna ? :)
Tanken var ju ett tag att göra det och bara ha en Deep Sea och en Master Calendar men nu har jag fått upp ögonen för annat och vill testa runt lite. Jag får väl köpa modellen igen om jag ångrar mig.
 
Topp