• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Varför låses alla kickstarter-trådar

Johan1982

Breitling
Hej,

Detta är ett klockforum. Förstår inte alls varför vi inte får länka från kickstarter utan att trådarna blir låsta.

Vad är eran åsikt om detta? Jag är övertygad om att de flesta här på KS tycker som jag att det ska vara tillåtet.
 

Carolin

Cartier
Många känns sådär idag.
giphy.gif
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hej,

Detta är ett klockforum. Förstår inte alls varför vi inte får länka från kickstarter utan att trådarna blir låsta.

Vad är eran åsikt om detta? Jag är övertygad om att de flesta här på KS tycker som jag att det ska vara tillåtet.

De blir låsta därför att ni vill göra reklam. Ni vill inte diskutera klockor.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Jag är mest förvånad över hur ni på riktigt kan tro att folk är helt dumma i huvudet. Det är tamejfan karbonkopior på varenda en av dessa avskrädestrådar med någon som "råkat" snubbla över ett kickstarterprojekt.

Det är också helt ofattbart hur Ni kan vara så dumma i huvudet att ni inte inser att det här är den absolut sämsta vägen att gå om ni ör ute efter någon form av positiv feedback.

Det är inte förvånande att personerna bakom dessa projekt inte klarar av att skaffa sig finansiering på egen hand.
 

Johan1982

Breitling
De satsar i övrigt på att bli distriktsvärldsmästare på klockor. Hur kan ni hysa så mycket agg mot dessa ungdomar till entreprenörer? :)
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
De satsar i övrigt på att bli distriktsvärldsmästare på klockor. Hur kan ni hysa så mycket agg mot dessa ungdomar till entreprenörer? :)

Därför att de inte är entreprenörer utan lycksökare som inte ens är beredda att riskera sina egna pengar på sin egen produkt. Det är fan en förolämpning mot riktiga företagare att påstå att kickstarterprojekt har det minsta med entreprenörskap att göra.
 

wadstroem

Cartier
Johan1982 är uppenbarligen inte seriös, alternativt något slags konstprojekt. Tipsar om ytterligare ett kockstarter-projekt i samma inlägg som han påtalar att detta är en diskussionstråd, och att han hoppas att den inte ska låsas. Kom igen nu..
 

Cryssarn

Rolex
såhär långt har jag inte sett någon av er kickstarter människor ens försöka snacka klockor, utan endast göra reklam för erat snudd på tiggande i hopp om att bli nästa DW
 

stabil

Cartier
Vi förstår att alla dessa kickstarter vill bli nästa DW och det är ingen skam i det.
Dock passar inte det in här då klockorna är SKIT.

Kund gruppen är inte klockentusiaster därav finns det ingen anledning till att vi ska behöva stå ut med dessa 10 olika skräp klockor i veckan.
 

Cryssarn

Rolex
Ta en titt här på hur personen bakom exempelvis Knut Gadd gjorde här så förstår du varför folk tycker att det är irriterande och oseriöst att köra på er taktik
 
Topp