Har gjort hundratals affärer här på KS sedan 2016 med bara goodguys men någon gång blir det grisen i säcken tyvär.
Köpte en Seiko utav @andrande101 och det visar sig att den fortar sig 2min på 12h.
Jag ville att han skulle ta tillbaka klockan vilket han vägrar och tycker att jag skall ta mig till urmakare och avmagnetisera den för han är nästan säker på att det är felet.
Va hos urmakare med den och den va ej magnitiserad
Skulle det visa sig att det inte är felet kunde han tänka sig att ta tillbaka klockan och sköta ärendet själv.
Men han är borta med vinden ignorerar mina samtal och sms.
Får hoppas att någon förklaring här dyker upp från honom.
Så min resa med denna klocka fick bli besök hos urmakare och får hoppas att felet går på garanti.
Lär väl ta några månader tills den kommer tillbaka.
Köpte en Seiko utav @andrande101 och det visar sig att den fortar sig 2min på 12h.
Jag ville att han skulle ta tillbaka klockan vilket han vägrar och tycker att jag skall ta mig till urmakare och avmagnetisera den för han är nästan säker på att det är felet.
Va hos urmakare med den och den va ej magnitiserad
Skulle det visa sig att det inte är felet kunde han tänka sig att ta tillbaka klockan och sköta ärendet själv.
Men han är borta med vinden ignorerar mina samtal och sms.
Får hoppas att någon förklaring här dyker upp från honom.
Så min resa med denna klocka fick bli besök hos urmakare och får hoppas att felet går på garanti.
Lär väl ta några månader tills den kommer tillbaka.
Senast ändrad: