• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Varning för denne herre!

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
låter bekant... minns att det tog hus i helvete i en säljtråd rörande inserts i höstas... hur som helst, tack för heads up!
 

PP5712

Breitling
Vilket stolpskott. Tur att klockvärlden inte är så stor så att skojare som R*bert M*tijevic kan hängas ut och bli paria världen över.

Jag är kanske fånig i överkant men är det inte läge att delvis maska namnet R*bert M*tijevic så att det inte är sökbart via Google?
Det finns endast två R*bert M*tijevic i Sverige och den här tråden handlar väl om trälistförsäljaren utanför Göteborg och inte hans stackars namne från Skärblacka?
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Jag är kanske fånig i överkant men är det inte läge att delvis maska namnet R*bert M*tijevic så att det inte är sökbart via Google?
Det finns endast två R*bert M*tijevic i Sverige och den här tråden handlar väl om trälistförsäljaren utanför Göteborg och inte hans stackars namne från Skärblacka?


Du har nu gjort tydligt vem tråden handlar om så jag anser inte att något behöver döljas.
 

vincent76

Omega
Har gjort en förskottsbetalning på ett insert som aldrig dök upp till denna herre. :(
Men han återbetalade mina pengar som tur var.
 

Jens

Greedo
Vi får väl se när han dyker upp här igen.
Har så jävla svårt att förstå mig på den här typen av människor.



J
 

babanker

Panerai
Svårt att se att det är pengar, likt ovan talare resonerar. Tror snarare på någon diagnos, att det faktiskt inte är "riktigt meningen".
Jag hoppas personen i fråga tar tillfället i akt att söka hjälp för sitt betéende, att bryta kontakten med sina ev. "vänner" och jobba mot att bli en stolt och frisk person.

All ledsamhet till de som drabbats och allt hopp till bedragaren att landa i ett sunt och ärligt liv.
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Håll ögonen öppna
Någon speciell anledning såhär 2+ år senare? har han blivit aktiv igen? :confused:
f_389e48c79c.jpg

hm nu när man läst om personen så känns varningen lite läskigt, speak out om du vet något, tack
 
Topp