• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Varning för Watchrapport.com

Epicure.watches

Silver
2-Faktor
Är det någon som handlat via watchrapport.com?
jag försökte söka här på KS men hittade ingen tråd om det.
jag har själv aldrig hört talas om denna sida. Verkar vara typ som blocket för klockor och enligt de själv så lämnar de pengarna-tillbakagaranti, äkthetsgaranti osv.

sidan finns på flera språk men svenskan är katastrofal!

när jag kollar deras instagram har de 58 000 följare men bilderna har bara ett tiotal likes och inga kommentarer, vilket med stor sannolikhet innebär att deras följare är köpta.

På Facebook har de 2500 följare men deras inlägg får inga likes eller kommentarer alls. Däremot får de massor med recensioner på facebook dagligen. Alla har gett högsta betyg och fina lovord. När man tittar på vilka som skrivit recensionerna så visar det sig att profilen skapades i princip samma dag som recensionen skrevs!

så högst troligt är detta fake, scam eller kalla det vad du vill....
någon som har annan erfarenhet?

Senast ändrad:
Well I taught this is well documented in number of forums... The many of listings are scatchy to say the least and some are brutally obviously fake. What was once not a bad place to get a bargen is now "do it at your own risk", " hit or miss" kind of thing. The Rolex Forum, the German Forum and the Russian forums which I follow all have threads about this issue.
Please link the fake ones you found.

Tillbaka
Topp