Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är användarnamn Niklas Jonsson? Om inte, vilket användarnamn gäller detta?
Var nära på att nappa på den där. Men det kändes lite halvlurt direkt. 50 inlägg i rak följd bara för att kunna annonsera.Han har fortfarande aktiva annonser här på KS vad det verkar:
https://klocksnack.se/threads/sinn-556.137674/
Samma här.Swishade 073-043 50 85 Niklas Jonsson för en iPhone, hans annonser såg legit ut med bilder på nick och vara.
Men verkar kört...
@hook, kan ni inte göra en separat del för den här typen av incidenter. Lämpligt hade kanske varit att ha det i samma del som efterlysta klockor och döpa om till Efterlysta klockor och bedragare eller något i stil med det? Detta kommer ju bara bli vanligare och vanligare och jag tror att många missar informationen om det bara står med under good/bad-guys.
Tack. Hade kommunikation med honom om Iphone men det kändes inte helt rätt som nämnt ovan.b.la Backlash133
Han hade väldigt många inlägg på kort tid (för att komma upp i 50). Jag svarade på något av dem lite ironiskt, typ "Kämpa på!". Jag tror han satte mig på Ignore efter det. Eller om han blev bannad. Jag blev liksom andra ändå lite lockad av hans Sinn, som var satt till ett bra pris. Tur att det inte gick längre. Förjävligt rent ut sagt, men bra att vi har koll på det här och att det flaggas.Vilken jäkla gris, rent ut sagt. Att han har "byggt" upp bluffen genom att posta normalt på forumet under en tid för att sedan gå loss och blåsa folk.
Ja, jag var nära att nappa på hans iPhone. Det är lurigt när det är billigt, samtidigt som det inte är orimligt billigt. Vilket han som bedragare säkert har tänkt igenom noggrant.Han hade väldigt många inlägg på kort tid (för att komma upp i 50). Jag svarade på något av dem lite ironiskt, typ "Kämpa på!". Jag tror han satte mig på Ignore efter det. Eller om han blev bannad. Jag blev liksom andra ändå lite lockad av hans Sinn, som var satt till ett bra pris. Tur att det inte gick längre. Förjävligt rent ut sagt, men bra att vi har koll på det här och att det flaggas.
Är väl ett sätt att få köpare att känna sig tryggare med att man erbjuder f2f, hade säkert avböjt f2f om det väl kommit till kritan.Intressant att han var öppen för f2f när det gällde Sinn han har annons på.
Vet du vilka nick han använder?Aktiv under diverse nick (men samma namn när man lyfter på locket) på bl.a. fotosidan också. Körde iaf där legit swish så inga problem att ta reda på adress osv.
Inget nytt gällande detta? =)Bra ide, ska kolla på vad vi kan göra med det.
Tråkigt att höra. Använde personen ett nytt nick eller var det en annons som nyligen publicerades?Skickade handpenning på en klocka som aldrig kom..
här är lite info som jag har ifall det kan hjälpa någon
Niklas Jonsson
Mariehemsvägen 21A
906 53 Umeå
Mail: [email protected]
telefonnummer :0793272051.. (0761483478)
nytt nummer: 073-0435085
Bankkonto:
8420-2,704 358 786-9
Swedbank.
Bryter jag mot reglementet här på forumet så får admin gärna deleta detta, men ville bara informera/hjälpa
mvh Magnus