• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vart är admin för säljes?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Om du syftar på kontot som heter admin så tror jag inte att det är särskilt aktivt. Prova att använda formuläret eller PMa en moderator istället. :)

Jag fick min säljesannons raderad av "admin" pga otillåten bump vilket känns märkligt. Har pm:at admin två gg de senaste 30 timmarna men utan återkoppling.

Varför inte bara lösa det på samma sätt som Uhrforum där det ligger en spärr och det är omöjligt att bumpa innan rätt tidsrymd har passerat? Samma plattform och samma version så lösningen finns. Måste vara bättre för samtliga, både användare och admins.

Varför inte bara lösa det på samma sätt som Uhrforum där det ligger en spärr och det är omöjligt att bumpa innan rätt tidsrymd har passerat? Samma plattform och samma version så lösningen finns. Måste vara bättre för samtliga, både användare och admins.
Spärren försvann med uppdateringen.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp