• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vart är vi påväg?

CyberAndre

Cartier
Har nog följt det mesta pågående senaste veckan. Tänker inte avstå från att njuta av tillvaron oavsett vem som eventuellt spårar ur.
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Kakan Hermansson tillsammans med far Jan Hermansson blev råägda av GD för Skolverket Anna Ekström och KD's Göran Hägglund med 25-40. Så efter två förluster är Kakan och Jan nu ute ur spelet (På spåret!).

Jaha, då förstår jag! Apropå SR så har humorgruppen "schack på schemat" gjort en sjukt kul satir av P3:


”Vi har flera olika politiska åsikter här på Sveriges radio, ljudteknikern på P2 är Liberal!”
-Är inte det han du hugger efter på innebandyn?
-”Jo, men jag förstår bara inte hur man, när man har ett fritt val - kan välja ondskan"
 

Omega87

Rolex
Jaha, då förstår jag! Apropå SR så har humorgruppen "schack på schemat" gjort en sjukt kul satir av P3:


”Vi har flera olika politiska åsikter här på Sveriges radio, ljudteknikern på P2 är Liberal!”
-Är inte det han du hugger efter på innebandyn?
-”Jo, men jag förstår bara inte hur man, när man har ett fritt val - kan välja ondskan"

Haha! Fan vad bra,.får kolla upp serien! Tack! :)
 

kabro

Cartier
23 år och sitter bänkad på fredagarna! Skiter i att polarna kallar mig gubbig, tyder bara på att mina innetofflor är fan så mycket schysstare än deras!
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Är ju trots allt opartiska SVT vi talar om...Snart gästar väl Henrik Arnstad så är cirkeln sluten :D
Arnstad är ju förvisso rådgivare till Löfvén (vilket säger mer om Löfvén än om Arnstad), så hans partipolitiska tillhörighet kanske snarare är ett problem än kakans hatande på polisen och män m.m.

Här är en annan del av sketchen - precis lika rolig (Kanske lite roligare faktiskt)

 
Topp