• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vart gymmar DU?

mackman

Cartier
Brukar se en del intressanta klockor på gymmet och tänker alltid, Kan det vara en klocksnackare?
Är jag den enda som tänker så?:rolleyes:

Men till ämnet, som rubriken lyder, vart gymmar DU? Vore kul att veta om det finns några på samma gym!
Själv gymmar jag på SATS Viggbyholm.

Tell me!:cool:
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Worldclass Vällingby, Bromma rugbyplan, Nälsta utegym. Allt väldigt sporadiskt nuförtiden
 

Depp-Erik

Cartier
Fitness 24/7 vid stortorget i Lund och ibland samma kjedja i Växjö. Bra koncept att man kan träna på alla deras anläggningar med samma medlemskap, billigt är det också.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Worldclass Vällingby, Bromma rugbyplan, Nälsta utegym. Allt väldigt sporadiskt nuförtiden
Tränade på Worldclass Vällingby tidigare, sunkigt, dyrt och fula säljknep på korten är min dom.

Member24 i Spånga tränar jag på nu, sjukt grymt gym på alla sätt och vis. Fräscht, bra utrustning, priset, öppettider (24/7) osv.
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Tränade på Worldclass Vällingby tidigare, sunkigt, dyrt och fula säljknep på korten är min dom.

Member24 i Spånga tränar jag på nu, sjukt grymt gym på alla sätt och vis. Fräscht, bra utrustning, priset, öppettider (24/7) osv.
Well, 379/mån de senaste åtta åren anser jag vara helt ok. Vad gäller säljknep så väljer jsg att inte lyssna på dom. Sunkigt javisst men uppenbarligen gör de något rätt med det medlemsantal de har och även med att lyckas behålla ett antal duktiga instruktörer. Föredrar att träna på ett ställe där jag också har en social bas och inte ett ställe utan personal och utan instruktörsledda klasser. Men to each his own.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Well, 379/mån de senaste åtta åren anser jag vara helt ok. Vad gäller säljknep så väljer jsg att inte lyssna på dom. Sunkigt javisst men uppenbarligen gör de något rätt med det medlemsantal de har och även med att lyckas behålla ett antal duktiga instruktörer. Föredrar att träna på ett ställe där jag också har en social bas och inte ett ställe utan personal och utan instruktörsledda klasser. Men to each his own.
Snäppet billigare än studentpriset jag fick. Såklart, jag nyttjade ju aldrig klasserna och har inget behov utav PT så var väl fel gym för mig helt enkelt :)
 
Topp