• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Noahsorman

Breitling
Klockan ser ut som Guess Oasis W0366G4 fast istället för kopparfärgad är den guld.
W0366G4.jpg
Om urtavlan är den samme är osäkert men armbandet och uret är detsamma (fast guld)
Klockan i fråga används utav Daniel Negreanu i World Series of Poker 2013.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ja du, vilka säljer Guess? Ur och Penn? Gå dit och be dem beställa en.
 

Noahsorman

Breitling
Exakt det jag menar! :) La bara upp bilden på Guess klockan för att den är lik Negreanus.
Hittar tyvärr ingen liknande på deras sida.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
photonegreanu-chips.jpg

Lägg upp en bild när han har klockan på sig så blir det lättare. Detta ser ut som en Corum.
 

Noahsorman

Breitling
Känner att vi glider off-topic är killar. Det är ingen corum. Frågan är om det är den Guess-klockan jag lagt upp eller en annan variant. Visst ser den guldfärgad ut och inte koppar?
 

Rulle

Audemars
Kallar sig therealkidpoker och ser ut som en kille som hänger runt lekplatser på sin fritid... i mina ögon är det ingen kille man vill ha som.stilikon när det kommer till något !
(Förlåt)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Känner att vi glider off-topic är killar. Det är ingen corum. Frågan är om det är den Guess-klockan jag lagt upp eller en annan variant. Visst ser den guldfärgad ut och inte koppar?
Det du kallar koppar är nog Roséguld (aka blogg-guld) istället för gulguld och då ser det lite knas ut. På billiga klockor är det givetvis antingen helt fake eller guldplätterat istället för solitt guld.
 
Senast ändrad:

Noahsorman

Breitling
Det du kallar koppar är nog Roséguld (aka blogg-guld) istället för gulguld och då ser det lite knas ut. På billiga klockor är det givetvis antingen helt fake eller guldplätterat istöllet för solitt guld.
Mycket riktigt! Jag har dessutom haft svårigheter att se skillnad på roséguld och vanligt guld i olika ljus så mycket möjligt att det är Guess
 

Rulle

Audemars
Mycket riktigt! Jag har dessutom haft svårigheter att se skillnad på roséguld och vanligt guld i olika ljus så mycket möjligt att det är Guess

Du pågajäkel... köp nu ingen guess i roseguld... lär bara sluta med att den släbgs in i någon skamlåda längst in i en gardrob om några vwckor efter du läst mer och mer här !

Vill bara räda dig att tänk först .. spara sen till en mekanisk leksak.. quartzallergi kan komma plötsligt !
 

mts1

Omega
Du pågajäkel... köp nu ingen guess i roseguld... lär bara sluta med att den släbgs in i någon skamlåda längst in i en gardrob om några vwckor efter du läst mer och mer här !

Vill bara räda dig att tänk först .. spara sen till en mekanisk leksak.. quartzallergi kan komma plötsligt !
Lyssna på @Schmitza nu!
500 inlägg snart med, grattis i förskott :cool:
 
Topp