• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vart köpa SARB065?

Martinez

Omega
Har lite sent så här efter att den tagits ur produktion, som det verkar, gått och kärat ner mig i SARB065.
Tänker att det vore roligare att köpa den än den nya serien cocktail som även finns här hemma hos klockmaster. Varför göra det lätt för sig? Klockorna är ju snarlika men jag stör mig lite på presageloggan och nya kronan på nya serien.
Finns det ngn snäll själ som kan tipsa om vart man får tag på den online från Japan eller går det inte?
 

AB

Panerai
2-Faktor
Har lite sent så här efter att den tagits ur produktion, som det verkar, gått och kärat ner mig i SARB065.
Tänker att det vore roligare att köpa den än den nya serien cocktail som även finns här hemma hos klockmaster. Varför göra det lätt för sig? Klockorna är ju snarlika men jag stör mig lite på presageloggan och nya kronan på nya serien.
Finns det ngn snäll själ som kan tipsa om vart man får tag på den online från Japan eller går det inte?
Verkar finnas en på K&S!
 

johnz

Rolex
Har lite sent så här efter att den tagits ur produktion, som det verkar, gått och kärat ner mig i SARB065.
Tänker att det vore roligare att köpa den än den nya serien cocktail som även finns här hemma hos klockmaster. Varför göra det lätt för sig? Klockorna är ju snarlika men jag stör mig lite på presageloggan och nya kronan på nya serien.
Finns det ngn snäll själ som kan tipsa om vart man får tag på den online från Japan eller går det inte?
Tror det är enklare utverk i den nya också så rätt beslut att leta efter 065an!
 
Topp