• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Vart tusan tog skratt emojin đŸ€Ł vĂ€gen?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Burnman

Audemars
2-Faktor
Blev nÄgon krÀnkt? Har jag förbrukat alla mina?
Tycker den fyllde ett bra syfte, anvĂ€ndes ofta i trĂ„dar med bra stĂ€mning enligt min upplevelse. Jag vĂ€lkomnar möjligheten att visa hur man reagerar pĂ„ nĂ„got inlĂ€gg/svar med kĂ€nsloemojisar. Den enda ”nackdelen” jag kanske noterat med dessa Ă€r i annonser för överprisade Rolex, förlĂ„t, klockor!

NÀÀ jag röstar för att skrattemojisen ÄterinsÀtts.
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Mina "fem cent" till diskussionen Àr att jag tycker att det Àr trist att skratt-emojin tagits bort. Tycker att tonen kan vara vÀl hÄrd och otrevlig pÄ forumet varför jag valt att i huvudsak hÄlla mig till den asiatiska delen av forumet i allÀnhet och g-shocktrÄden i synnerhet dÀr stÀmningen till övervÀgande del Àr positiv och lÀttsam. Har inte sett nÄgot missbruk av den borttagna emojin pÄ "min" sida av forumet vilket ger att den kommer att saknas. Med den försvinner en gnutta av det roliga vi brukar ha, som jag ser det.
 
Senast Àndrad:

URsinne

Audemars
2-Faktor
Kan inte vara nÄn lÀtt uppgift at göra en ny heller för den kan vÀl komma att uppfattas som nedlÄtande den med med tiden? Hur undvika det liksom... allt med skratt kan i den mer... negativt laddade tolkningen riskera att ses som det?
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Jag hittade lite nya upplyftande citat :D

“Those who are determined to be ‘offended’ will discover a provocation somewhere. We cannot possibly adjust enough to please the fanatics, and it is degrading to make the attempt.”
― Christopher Hitchens

“Freedom of speech gives us the right to offend others, whereas freedom of thought gives them the choice as to whether or not to be offended.”
― Mokokoma Mokhonoana

“I like offending people, because I think people who get offended should be offended.”
― Linus Torvalds
 
Senast Àndrad:

JonasGbg

Panerai
2-Faktor
Jag hittade lite nya upplyftande referat :D

“Those who are determined to be ‘offended’ will discover a provocation somewhere. We cannot possibly adjust enough to please the fanatics, and it is degrading to make the attempt.”
― Christopher Hitchens

“Freedom of speech gives us the right to offend others, whereas freedom of thought gives them the choice as to whether or not to be offended.”
― Mokokoma Mokhonoana

“I like offending people, because I think people who get offended should be offended.”
― Linus Torvalds

đŸ€Ł
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp